مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 شهریور 1402 ساعت 08:152023-09-19بين الملل

واکنش ترامپ به تبادل زندانیان میان ایران و آمریکا


دونالد ترامپ به تبادل زندانیان میان ایران و آمریکا واکنش نشان داد و ضمن انتقاد از جو بایدن رییس جمهور آمریکا، او را احمق خطاب کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایرنا از تارنمای خبری نیوزمکس، رییس جمهور سابق آمریکا روز دوشنبه در رسانه اجتماعی خود موسوم به سوشیال تروث نوشت: بایدن یک احمق تمام و کمال است که برای آزادی پنج شهروند آمریکایی 6 میلیارد دلار پرداخت کرد در حالی که ایران برای آزادی پنج شهروند خود هیچ پولی پرداخت نکرد.

وی با تمجید از عملکرد خودش در مقام رییس جمهور آمریکا، ادامه داد: آمریکا 3 سال پیش بسیار مورد احترام بود، در حالی که در حال حاضر به مضحکه و مایه خنده جهانیان تبدیل شده است.

ترامپ در پست دیگری که در همین شبکه اجتماعی منتشر کرد، نوشت: من 58 گروگان را از کشورهای مختلف از جمله کره شمالی به خانه آوردم و هیچ وقت در این راه پولی پرداخت نکردم.

وی تاکید کرد: همه آن کشورها فهمیدند که باید بگذارند شهروندان ما به خانه بیایند! و در پایان، اوضاع به گونه ای شد که آنها حتی گفت وگو با درخواست پول را شروع نکردند زیرا می دانستند که به آن نخواهند رسید.

ترامپ گفت: بعد از آن که برای تبادل زندانیان یک بار پول پرداخت کردید، پس در آینده همیشه باید پول پرداخت کنید و گروگان های بسیار دیگری نیز گرفته خواهند شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش ترامپ به تبادل زندانیان میان ایران و آمریکا

واکنش ترامپ به تبادل زندانیان میان ایران و آمریکا