مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 شهریور 1402 ساعت 15:202023-09-11سياسي

ارتقای جایگاه جایزه مصطفی (ص) نیازمند حمایت خیرین است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، علی اکبر صالحی رییس کارگروه علمی جایزه مصطفی (ص) روز دوشنبه تاکید کرد: باید تمهیداتی اندیشیده شود که به اعتبار این جایزه علمی خدشه وارد نشود و با ایجاد ساز و کار های لازم، - قائم مقام فرهنگستان علوم گفت: جایزه علمی مصطفی (ص) برای پایداری و ارتقای جایگاه خود به حمایت­ ها و پشتیبانی خیرین نیازمند است و باید از ساز و کارهای دولتی اجتناب کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، علی اکبر صالحی رییس کارگروه علمی جایزه مصطفی (ص) روز دوشنبه تاکید کرد: باید تمهیداتی اندیشیده شود که به اعتبار این جایزه علمی خدشه وارد نشود و با ایجاد ساز و کار های لازم، ضامن تداوم اهدای جایزه مصطفی (ص) باشیم.

وی از تشکیل کمیته ارزیابی کارنامه علمی دانشمندان در بنیاد مصطفی (ص) خبر داد و اظهار داشت: در این فرایند تنها شان علمی و جایگاه نامزد های دریافت این جایزه به عنوان دانشمندان برجسته جهان اسلام مدنظر خواهد بود.

رییس کارگروه علمی جایزه مصطفی (ص) ادامه داد: بیش از هر چیز باید به بودجه مردمی و حمایت خیرین و واقفین جایزه مصطفی تکیه کرد.

خوشبختانه این موضوع در سطح افکار عمومی پذیرفته شده و لازم است از سازوکار های دولتی اجتناب شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارتقای جایگاه جایزه مصطفی (ص) نیازمند حمایت خیرین است

ارتقای جایگاه جایزه مصطفی (ص) نیازمند حمایت خیرین است