مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 شهریور 1402 ساعت 22:552023-09-09سياسي

مساجد به پایگاه تربیت نسل جوان تبدیل شود


دشمن در صدد فاصله انداختن در بین جوانان و مساجد است که از مسجد می توان به عنوان یک پایگاه در تربیت نسل جوان استفاده کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری فارس از شهرستان میاندورود، حجت الاسلام محمدعلی حاجی زاده امشب در دومین جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان میاندورود اظهار کرد: مسجد به عنوان یک پایگاه می تواند در تربیت نسل جوان تاثیرگذار باشد و اهمیت مسجد در قرآن بی شمار آمده است.

وی مسجد را نخستین مکان برای هدایت و مایه برکت دانست و گفت: بر همه ما تکلیف است که به مسجد و پیرامون آن بپردازیم چرا که دشمن در صدد فاصله انداختن بین جوانان و مساجد است.

امام جمعه شهرستان میاندورود بیان کرد: در حال حاضر تنها از یک درصد ظرفیت مساجد بهره مند می شویم.

حاجی زاده زیباشناسی مسجد را مهم دانست و افزود: جوانان با نگاه زیباشناسی به مسجد نگاه می کنند و مساجد باید جذابیت داشته باشد.

حر رشیدی رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان میاندورود نیز در این جلسه اظهار کرد: مساجد دارای کارکردهای بی شماری است که مهم ترین آن محل عبادت بندگان خدا است.

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی میاندورود با بیان اینکه در حال حاضر مساجد به جایگاه شایسته خود دست نیافته اند، افزود: مبلغان مساجد و هیأت امنا باید انواع آموزه های دینی و فرهنگی را در مساجد برگزار کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مساجد به پایگاه تربیت نسل جوان تبدیل شود

مساجد به پایگاه تربیت نسل جوان تبدیل شود