مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 شهریور 1402 ساعت 09:502023-08-24سياسي

ایثار و شهادت بهترین ظرفیت برای غنا بخشی به رسانه است


نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امورایثارگران گفت: اگر بخواهیم به رسانه محتوا و غنابخشی کنیم باید از فضای ایثار و شهادت و از این منابع استفاده کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام سیدرمضان موسوی مُقدم شامگاه چهارشنیه در نشستی با اصحاب رسانه با بیان اینکه در آناتومی رسانه، پیکره و مغز آن کتاب است و دست هایش سینما و مطبوعات است، اظهار داشت: پاهای آن رادیو و صدا و سیما است که آن را به راه بیاندازد.

وی افزود: عصاره رسانه در همه ابعاد در خبر تجلی پیدا می کند و برای رسیدن به حکمت و فضائل رسیدن باید این نظریه را در روش انتخاب خبر رسانی و خبر خوب مد نظر قرار داد.

نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران خاطر نشان کرد: زمانی خبر خوب است که یک حقیقتی را نمایان کند و در مقابل رسانه های غربی از طریق خبرهای بد به دنبال رسیدن به اهداف خود هستند و این درست نقطه مقابل ما قرار دارد.

وی با بیان اینکه باید ارزش های متعالی انسان و استعدادهای بالقوه را بالفعل کرد، گفت: در شرایط و عصر زمانه ما رسیدن به این مهم سخت است زیرا حقایق و حکمت و فضائل انسانی در لابه لای انبوهی از رسانه ها گم شده است و فناوری توسعه پیدا کرده و صوت و تصویر در فضای سایبری رسیدن به حقایق را سخت کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایثار و شهادت بهترین ظرفیت برای غنا بخشی به رسانه است

ایثار و شهادت بهترین ظرفیت برای غنا بخشی به رسانه است