مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 شهریور 1402 ساعت 10:302023-08-23فناوري

کلاهبرداری با عنوان واگذاری اکانت و تجهیزات اینترنت


معاون اجتماعی فرهنگی پلیس فتا فراجا، گفت: بر اساس رصدهای صورت گرفته، شاهد کلاهبرداری با عنوان واگذاری اکانت و تجهیزات اینترنت ماهواره ای از هموطنان هستیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، رامین پاشایی، معاون اجتماعی فرهنگی پلیس فتا فراجا اظهار داشت: مجرمان سایبری با ایجاد صفحات و کانال های متعدد در شبکه های اجتماعی و پیام رسان های غیر بومی و انجام تبلیغات فریبنده با عنوان واگذاری اکانت و تجهیزات اینترنت ماهواره ای، پس از دریافت مبالغ مختلف از متقاضیان تحت عنوان بیعانه از آنان کلاهبرداری می کنند.

این مقام انتظامی افزود: در نوع دیگر این کلاهبرداری، مجرمان سایبری با وعده فعال سازی حساب کاربری اینترنت ماهواره ای توسط اپلیکیشن های خاص بر روی انواع گوشی های تلفن همراه با ارسال لینک های آلوده تحت این عنوان، پس از آلوده سازی گوشی تلفن همراه فریب خوردگان، نسبت به سرقت اطلاعات شخصی، محرمانه و حساب های مالی قربانیان، اقدام می کنند.

وی ضمن هشدار به هموطنان تصریح کرد: به هیچ عنوان فریب اینگونه تبلیغات دروغین که هدفی جز کلاهبرداری مالی و اخاذی از شما را در پی ندارد؛ نخورید.

معاون اجتماعی فرهنگی پلیس فتا فراجا خاطر نشان کرد: عموم مردم می توانند در صورت مشاهده موارد مشکوک و مجرمانه؛ موضوع را از طریق سایت پلیس فتا به نشانی www.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کلاهبرداری با عنوان واگذاری اکانت و تجهیزات اینترنت

کلاهبرداری با عنوان واگذاری اکانت و تجهیزات اینترنت