مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 شهریور 1402 ساعت 12:552023-09-04اجتماعي

پذیرایی از زائران اربعین در 5 موکب اوقاف خراسان جنوبی


مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان جنوبی گفت: امسال پنج موکب در بقاع متبرکه ای که در مسیرهای زائران در استان قرار دارد برای پذیرایی از زائران اربعین پیش بینی شده است.

- پرویز بخشی پور، مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان جنوبی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس اظهارداشت: با توجه به اینکه خراسان جنوبی معبری برای زائران اربعین به ویژه زائران پاکستانی، هندی و افغانستانی بوده میقات هایی برای پذیرایی و اسکان زائران در محل بقاع متبرکه استان پیش بینی شده است.

وی با بیان اینکه سال گذشته 25 هزار زائر پاکستانی در موکب هایی که در محل امامزادگان استان ایجاد شده بود پذیرایی شدند، افزود: امسال پنج موکب در بقاع متبرکه ای که در مسیرهای زائران در استان قرار دارد برای پذیرایی از زائران اربعین پیش بینی شده است.

شکل گیری ستاد ویژه میقات الرضا در خراسان جنوبی مدیر کل اوقاف و امور خیریه خراسان جنوبی با اشاره به اینکه زائران پاکستانی در مسیر برگشت از سفر اربعین برای زیارت حرم امام رضا(ع) به مشهد مقدس سفر می کنند بنابراین مسیر آنها از خراسان جنوبی است، یادآور شد: همچنین جاماندگان از پیاده روی اربعین مقید هستند که در روز اربعین برای پیاده روی به سمت مشهد مقدس حرکت کنند در همین راستا در خراسان جنوبی موکب هایی توسط اداره اوقاف برای پذیرایی و اسکان ز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پذیرایی از زائران اربعین در 5 موکب اوقاف خراسان جنوبی

پذیرایی از زائران اربعین در 5 موکب اوقاف خراسان جنوبی