مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 شهریور 1402 ساعت 19:002023-08-23اقتصادي

آقای استاندار؛ بیش از پالایشگاه و میدان گازی به اوضاع آشفته شهر یاسوج فکر کنیم


شهر موجودی زنده است که مردم باید با امید در آن زندگی کنند اما در شهر یاسوج هر نقطه ای را که بنگریم از معصوم آباد و محمودآباد در شمال تا شرف آباد در جنوب جایی برای زندگی نیست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج از گذشته تاکنون و در دولت های مختلف از پتروشیمی و پالایشگاه و میدان گازی و پل و جاده در استان کهگیلویه و بویراحمد زیاد می شنویم همه دولت هایی که تاکنون بر سر کار آمده اند وعده های زیادی در خصوص این موضوعات داده اند بعضی از کارها به سرانجام رسیده و برخی همچنان راکد مانده و برخی در اصل فقط کلنگی در زمین گیر کرده و بعضی دیگر نیز زخمی و سرگردان در هر نقطه ای از استان قابل مشاهده هستند.

اما کارهای انجام شده در استان کهگیلویه و بویراحمد بعد از انقلاب آنچنان زیاد است که نام بردن از آنها مثداق همان مثنوی 70 من است.

بی صداقتی و بی انصافی است اگر بخواهیم خدمات انجام شده در استان را با گذشته ها مقایسه کنیم آنچنان که یک استان که فقط 20 کیلومتر جاده آسفالته داشت اکنون از هر طرف که نگاه کنی از بن بست خارج شده است.

استانی که دانشجویان کارشناسی آن به عددهای انگشتان یک دست هم نمی رسیدند اکنون هزاران جوان از دانشگاه های این استان فارغ التحصیل رشته های مختلف و رده هایی همچون دکترا و کارشناسی ارشد شده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آقای استاندار؛ بیش از پالایشگاه و میدان گازی به اوضاع آشفته شهر یاسوج فکر کنیم

آقای استاندار؛ بیش از پالایشگاه و میدان گازی به اوضاع آشفته شهر یاسوج فکر کنیم