مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 شهریور 1402 ساعت 12:202023-08-30پزشكي

توصیه های طب ایرانی به زائران اربعین


با نخوردن غذاهای چرب و شیرین، نوشیدن فراوان مایعات، رعایت بهداشت فردی و پوشیدن لباس های نخی در پیاده روی اربعین از آسیب های پوستی جلوگیری کنید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سلامت خبرگزاری فارس،این روزها کاروان میلیونی زائران اربعین از اقصی نقاط جهان به سمت کربلای معلی روانه شده و دوستداران اهل بیت با هر سختی و مشکلی خود را به کربلا می رسانند.

گرمای هوا و آفتاب سوزان مناطق مرزی ایران با عراق از مهمترین عوامل تاثیر گذار بر پیاده روی اربعین است و لازم است زائران اربعین برای آرامش و سلامت بیشتر برخی نکات بهداشتی را رعایت کنند.

متخصصان پزشکی توصیه های مهمی برای تامین سلامت زائران و پیاده روی این مسیر بهشتی داشته اند.

از جمله این موارد توصیه شده پوشیدن لباس های نخی و گشاد، مصرف مایعات فراوان، استفاده از کرم ضد آفتاب، پرهیز یا مصرف کمتر غذاهای سرخ شده و چرب و مصرف شیرینی و.

از جمله این موارد است.

طب ایرانی نیز در کنار طب رایج توصیه های کلیدی برای رفاه و سلامت بیشتر زائران اربعین دارد که در ادامه به آن اشاره می شود.

 فاطمه اقبالیان، متخصص طب ایرانی اظهار کرد: عرق سوز شدن، آفتاب سوختگی، جوش در قسمت های مختلف بدن، تعریق فراوان و بوی بد بدن و خشکی و خارش پوست از مشکلات پوستی شایع در پیاده روی اربعین هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توصیه های طب ایرانی به زائران اربعین

توصیه های طب ایرانی به زائران اربعین