مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 شهریور 1402 ساعت 09:052023-09-11اقتصادي

آغاز سال تحصیلی و چشم و هم چشمی های کودکانه


در آستانه بازگشایی مدارس و آغاز ماه مهر بازار فروشگاه های لوازم التحریر داغ است و شاهد حضور دانش آموزان کودک و نوجوانی هستیم که بعضا بدون توجه به کیفیت کالا و بودجه خانواده، - ایسنا/قم در آستانه بازگشایی مدارس و آغاز ماه مهر بازار فروشگاه های لوازم التحریر داغ است و شاهد حضور دانش آموزان کودک و نوجوانی هستیم که بعضا بدون توجه به کیفیت کالا و بودجه خانواده، جذب لوازم التحریرهای متنوع و فانتزی می شوند؛ بدون اینکه در نظر بگیرند آیا این لوازم التحریر کاربردی است یا صرفا ظاهر زیبایی دارد؟ خرید نوشت افزار، پوشاک و سایر لوازم مدرسه، برنامه ی هرساله ی خانواده هایی است که فرزندان دانش آموز دارند.

در آستانه بازگشایی مدارس و آغاز ماه مهر بازار فروشگاه های لوازم التحریر داغ است و شاهد حضور دانش آموزان کودک و نوجوانی هستیم که بعضا بدون توجه به کیفیت کالا و بودجه خانواده، جذب لوازم التحریرهای متنوع و فانتزی می شوند؛ بدون اینکه در نظر بگیرند آیا این لوازم التحریر کاربردی است یا صرفا ظاهر زیبایی دارد؟ آیا واقعا به آن نیاز دارم یا اینکه اول باید از لوازم باقی مانده از سال تحصیلی گذشته استفاده کنم.

لوازم التحریرهایی که نه تنها گران هستند و هزینه های زیادی را به خانواده ها تحمیل می کنند بلکه منجر به ایجاد روحیه چشم و هم چشمی در بین د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز سال تحصیلی و چشم و هم چشمی های کودکانه

آغاز سال تحصیلی و چشم و هم چشمی های کودکانه