مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 شهریور 1402 ساعت 07:072023-09-20سياسي

ارائه گزارش کامل بازدید از پیشرفت سد هراز به رییس جمهور


معاون امور مجلس رییس جمهور با اشاره به ارائه گزارش کامل بازدید از پیشرفت فیزیکی سد مخزنی هراز به رییس جمهور و وزیر نیرو، گفت: مسیر ارتباطی هراز در اولویت های مهم کشور قرار می گیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان آمل، سید محمد حسینی شب گذشته در حاشیه اختتامیه ششمین اشکواره فرهنگی هنری حسینی در مورد بازدید از سد هراز و پروژه های مسیر ارتباطی هراز، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: یکی از ویژگی های دولت سیزدهم این است که مسؤولان ارشد کشور در دولت میدانی بوده و از نزدیک بر محل پروژه ها حاضر می شوند.

وی گفت: دولت مردان هم اکنون از نزدیک پروژه های نیمه کاره و در دست اقدام را رصد و بازدید می کنند البته پروژه های مختلف در نقاط مختلف کشور وجود دارد و پروژه سد مخزنی هراز هم از بزرگترین پروژه های منطقه بوده که پیشرفت فیزیکی زیادی دارد.

معاون امور مجلس رییس جمهور با اعلام اینکه سد هراز سال های زیادی معطل مانده است، تصریح کرد: هر چند از سال گذشته با پیشرفت خوبی در سد هراز همراه بودیم که مسؤولان استانی کمک حال هستند.

حسینی با بیان اینکه مشکلات سد مخزنی هراز رصد شده و پس از دسته بندی لازم معضلات به رییس جمهور و وزیر نیرو منعکس می شود، خاطرنشان کرد: در مسیر ارتباطی سد هراز هم بازدیدهای لازم انجام شد و مسیرهایی که لازم به حفر تونل یا ابنیه ل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارائه گزارش کامل بازدید از پیشرفت سد هراز به رییس جمهور

ارائه گزارش کامل بازدید از پیشرفت سد هراز به رییس جمهور