مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 شهریور 1402 ساعت 10:002023-09-13اجتماعي

احتمال وقوع ناپایداری های جوی در ارتفاعات هرمزگان وجود دارد


کارشناس هواشناسی استان هرمزگان گفت: ساعات ابتدایی صبح امروز در جزایر خلیج فارس مه صبحگاهی و کاهش موقتی دید افقی پدیده غالب است.

- ایسنا/هرمزگان کارشناس هواشناسی استان هرمزگان گفت: ساعات ابتدایی صبح امروز در جزایر خلیج فارس مه صبحگاهی و کاهش موقتی دید افقی پدیده غالب است.

مرضیه سی سی پور در گفت و گو با ایسنا، افزود: در ساعات بعدازظهر و اوایل شب نیز وقوع ناپایداری های جوی در ارتفاعات استان پیش بینی می شود.

وی با بیان اینکه امروز به طور کلی شرایط دریا با احتیاط شناورهای سبک برای ترددهای دریایی مساعد پیش بینی می شود، اظهار کرد:از صبح فردا پنجشنبه تا اوایل هفته آینده، با افزایش سرعت بادهای جنوب شرقی، آب های دریای عمان و تنگه هرمز متلاطم است.

سی سی پور اظهار کرد: همچنین در این مدت با وزش بادهای نسبتاً شدید شمال غربی، مناطق غربی خلیج فارس (محدوده خوزستان و بوشهر) نیز مواج پیش بینی می گردد.

کارشناس هواشناسی استان هرمزگان بیان کرد: در ساعات بعدازظهر و اوایل شب در ارتفاعات استان، رشد ابرهای همرفتی با احتمال رگبار پراکنده باران و رعد و برق، تگرگ، تندباد لحظه ای و گرد و غبار پیش بینی می شود که توصیه می شود از رفتن به مناطق مرتفع و تردد درحاشیه و بستر رودخانه های فصلی خودداری شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احتمال وقوع ناپایداری های جوی در ارتفاعات هرمزگان وجود دارد

احتمال وقوع ناپایداری های جوی در ارتفاعات هرمزگان وجود دارد