مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 شهریور 1402 ساعت 00:202023-08-24اقتصادي

3000 موکب ایرانی در اربعین برپا می شود


رییس قرارگاه اربعین در ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات از صدور پروانه برای حدود سه هزار موکب اربعین خبر داد و گفت: حدود دو سوم موکب های اربعین در خاک عراق برپا می شود و موکب های مرزی نیز برپا شده اند.

- رییس قرارگاه اربعین در ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات: 3000 موکب ایرانی در اربعین برپا می شود رییس قرارگاه اربعین در ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات از صدور پروانه برای حدود سه هزار موکب اربعین خبر داد و گفت: حدود دو سوم موکب های اربعین در خاک عراق برپا می شود و موکب های مرزی نیز برپا شده اند.

مجید نامجو ـ جانشین ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات ـ به ایسنا گفت: ستاد مرکزی اربعین، مسؤولیت صدور پروانه و تسهیل گیری موکب های اربعین را به ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات واگذار کرده و این ستاد تنها دستگاهی است که مجاز به صدور پروانه موکب هاست.

به گفته او، برای موکب های اربعین 4808 تقاضا ثبت شده و برای 2937 موکب پروانه صادر شده است و باقی موکب ها نیز درحال تکمیل اطلاعات هستند که با توجه به محدودیت زمان و بسته شدن سامانه مربوطه، بعید است موکب دیگری به این ظرفیت اضافه شود.

رییس قرارگاه اربعین در ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات ادامه داد: این موکب ها، مرزهای مهران (ایلام)، شلمچه و چزابه (خوزستان)، خسروی (کرمانشاه)، باشماق (کردستا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

3000 موکب ایرانی در اربعین برپا می شود

3000 موکب ایرانی در اربعین برپا می شود