مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 شهریور 1402 ساعت 08:402023-09-03اقتصادي

متقاضیان ساخت مسکن در روستاها تسهیلات می گیرند


سرپرست بنیاد مسکن انقلاب اسلامی اردستان گفت: متقاضیان برای ساخت مسکن در روستاها می توانند تسهیلات با نرخ سود 5 درصد دریافت کنند.

- محمد علی نریمانی سرپرست بنیاد مسکن انقلاب اسلامی اردستان در گفت وگو با خبرنگار فارس در اردستان، اظهار داشت: طرح نهضت ملی مسکن در شهرستان اردستان دارای دو پروژه مسکن 24 واحدی و پروژه 48 واحدی است که پروژه 24 واحدی در مرحله اجرای تاسیسات و نماکاری قرار دارد و در پروژه 48 واحدی نیز عملیات بتون ریزی و تیغه چینی در حال انجام است.

وی با بیان اینکه اقدامات پروژه نهضت ملی مسکن نسبت به برنامه زمان بندی عقب نیست و روبه پیشرفت است، افزود: مصالح برای ساخت این واحدهای مسکونی آماده است و نظارت بنیاد مسکن بر روند ساخت مسکن انجام می شود؛ یک زمانی پیشرفت کار کند شده بود که با نظارت و پیگیری های انجام شده، بر سرعت روند کار افزوده شده و مشکل خاصی وجود ندارد.

نریمانی خاطرنشان کرد: در حال حاضر 573 واحد مسکن در شهرستان اردستان در حال ساخت است که 348 واحد در قالب انجمن خیران و 225 واحد نیز در قالب طرح نهضت ملی مسکن یا مسکن روستایی قرار دارد همچنین نظارت بر پروژه مسکن کریمان بر عهده انجمن خیران ساز بوده که تحت نظر بنیاد مسکن و فرمانداری شهرستان فعالیت می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

متقاضیان ساخت مسکن در روستاها تسهیلات می گیرند

متقاضیان ساخت مسکن در روستاها تسهیلات می گیرند