مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 شهریور 1402 ساعت 22:102023-08-27سياسي

رتبه برتر اهدای خون بانوان لرستان در کشور


مدیرکل امور بانوان استانداری لرستان گفت: کسب 10 سال مقام اول اهدای خون توسط بانوان این در کشور، افتخاری برای زنان استان است.

- ایسنا/لرستان مدیرکل امور بانوان استانداری لرستان گفت: کسب 10 سال مقام اول اهدای خون توسط بانوان این در کشور، افتخاری برای زنان استان است.

فریبا ولی پور، امروز پنجم شهریورماه در آیین افتتاح تنهاترین مرکز اهدای خون بانوان کشور در بروجرد، اظهار کرد: براساس اطلاعات سازمان انتقال خون ایران اهدای خون، از طرف هر فرد به سه نفر زندگی می بخشد.

وی تصریح کرد: خدا را شاکریم که این گذشت و فداکاری را در زنان استان لرستان شاهد هستیم و به حضور پررنگ بانوان لرستان در همه عرصه ها به ویژه در عرصه اهدای خون افتخار می کنیم.

مدیرکل امور بانوان استانداری لرستان خاطرنشان کرد: کسب 10 سال مقام اول اهدای خون بانوان لرستانی در کشور افتخاری برای زنان استان است.

ولیپور اضافه کرد: وجود یک مدیر جهادی و انقلابی با دیدگاه انقلابی در انتقال خون لرستان که علاوه بر اتفاقات خوشایندی در انتقال خون استان رقم زده اند که توجه ویژه به بانوان دارند و تنهاترین مرکز ویژه بانوان را به نام لرستان ثبت کردند، مایه افتخار است.

وی بیان کرد: فضای مرکز اهدای خون ویژه بانوان بروجرد بسیار مناسب بانوان و مادرانی که با فرزندانشان جهت اهدای خون مراجعه می


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رتبه برتر اهدای خون بانوان لرستان در کشور

رتبه برتر اهدای خون بانوان لرستان در کشور