مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 شهریور 1402 ساعت 09:152023-08-27سياسي

استاندار مرکزی: افتتاح 145طرح همزمان با هفته دولت در ساوه


145 طرح عمرانی، اقتصادی و خدماتی همزمان با هفته دولت در شهرستان ساوه به بهره برداری می رسد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ساوه، فرزاد مخلص الائمه صبح امروز در جریان دیدار با خانواده شهیدان مهدی و هادی ناصری با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا گفت: خانواده شهدا بهترین داشته خود که خون فرزندشان بوده، را تقدیم نظام کرده اند تا بعد از چهار دهه اینگونه شکوفا باشد، برای ما فرصتی جهت خدمتگذاری فراهم کرده اند که باید آن را پاس بداریم.

وی افزود: خانواده شهدا حق بزرگی بر گردن نظام و انقلاب دارند و کسانی که قبول مسئولیت کرده اند باید مراقب باشند تا اعمال و رفتارشان باعث پایمال شدن خون شهدا نشود.

وی همچنین در حاشیه گلباران مزار شهدا گفت: در شهرستان ساوه مجموعا 145 پروژه در هفته ی دولت برای افتتاح و کلنگ زنی برنامه ریزی شده است که از این تعداد 138 پروژه در حوزه های عمران و آبادانی و 7 پروژه در حوزه های اقتصادی است.

استاندار مرکزی خاطرنشان کرد: اعتبارات پروژه های هفته دولت در سال جاری 27 هزار و 322 میلیارد ریال است که نسبت به سال گذشته شاهد رشد بیش از دو و نیم برابری هستیم.

وی با بیان اینکه این طرح ها برای بیش از 2 هزار و 400 نفر به صورت مستقیم و غیر مستقیم اشتغال ایجاد کرده است گفت: در مجموعِ شهرستان های استان مرکزی، شهرستان ساوه بالاترین میزان اعتبار و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استاندار مرکزی: افتتاح 145طرح همزمان با هفته دولت در ساوه

استاندار مرکزی: افتتاح 145طرح همزمان با هفته دولت در ساوه