مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 شهریور 1402 ساعت 16:002023-08-31سياسي

نیمی از صندلی های کلاس های درس کرمان را اتباع پر کرده اند


نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی به ساماندهی اتباع و دانش آموزان آنها پرداخت و با اشاره به اینکه بیش از نیمی از صندلی های کلاس های درس کرمان را دانش آموزان اتباع پر کرده اند، - ایسنا/کرمان نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی به ساماندهی اتباع و دانش آموزان آنها پرداخت و با اشاره به اینکه بیش از نیمی از صندلی های کلاس های درس کرمان را دانش آموزان اتباع پر کرده اند، گفت: اصرار داریم دانش آموزان اتباع جدا باشند.

محمدمهدی زاهدی امروز 9 شهریور ماه در مراسم افتتاح مدرسه 12 کلاسه شهید عباس نمازیان در محله الله آباد کرمان گفت: در برنامه هفتم توسعه یک درصد به مالیات بر ارزش افزوده اضافه شد و از محل آن، حداقل 30 درصد به نوسازی مدارس تعلق یافت که 10 هزار میلیارد تومان می شود و هر سال به صورت پلکانی به بودجه نوسازی مدارس اضافه می شود.

نماینده مردم کرمان و راور نوسازی مدارس را یکی از دغدغه های مهم کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس طی سالیان اخیر خواند و اظهار کرد: در مجلس نهم حدود 5000 میلیارد تومان به نوسازی مدارس تزریق کردیم که کار بسیار بزرگی بود.

وی اضافه کرد: پولی هم برای سیستم سرمایش و گرمایش مدارس گذاشتیم که در همین راستا، بیش از 80 درصد مدارس کشور استانداردسازی شده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیمی از صندلی های کلاس های درس کرمان را اتباع پر کرده اند

نیمی از صندلی های کلاس های درس کرمان را اتباع پر کرده اند