مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 شهریور 1402 ساعت 16:252023-08-25ورزشي

انجمن خیریه مهرانه زنجان، اسطوره پرورش می دهد


عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال گفت: انجمن خیریه حمایت از بیماران مبتلا به سرطان مهرانه استان زنجان، اسطوره پرورش می دهد.

- ایسنا/زنجان عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال گفت: انجمن خیریه حمایت از بیماران مبتلا به سرطان مهرانه استان زنجان، اسطوره پرورش می دهد.

محمد مومنی ظهر امروز (3 شهریورماه) در نشست صمیمی که در انجمن خیریه حمایت از بیماران مبتلا به سرطان مهرانه استان زنجان برگزار شد، اظهار کرد: ورزش پرورش دهنده مفاخر است ولی انجمن خیریه مهرانه استان زنجان، اسطوره پرورش می دهد.

وی با بیان اینکه اقدامات انجام شده در این انجمن، سرآمد همه افتخارات است، خاطرنشان کرد: باید کاری کنیم مردم بیشتر مهرانه زنجان را بشناسند زیرا اقدامات بسیار مهمی برای سلامت مردم انجام می دهند.

محمد نوری، بازیکن اسبق استقلال در ادامه با بیان اینکه کارکنان انجمن خیریه مهرانه زنجان برای خدا کار می کنند، خاطرنشان کرد: افراد باید غرور خود را کنار بگذارند و افرادی که برای پست و مقام مشکلاتی ایجاد می کنند اگر از مهرانه زنجان بازدید کنند متوجه می شوند که در این دنیا، مادیات و پست و مقام هیچ ارزشی ندارد.

علی چینی، بازیکن و مربی سابق تیم استقلال نیز در ادامه این نشست با اشاره به اینکه درد و رنج بیماران مبتلا به سرطان را با توجه به اینکه پیوند کلیه شده ام می تو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انجمن خیریه مهرانه زنجان، اسطوره پرورش می دهد

انجمن خیریه مهرانه زنجان، اسطوره پرورش می دهد