مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 شهریور 1402 ساعت 09:152023-09-18سياسي

سرلشکر باقری: دفاع مقدس و مقاومت ملت ایران نگاه های جهانی را به ایران تغییر داد


رییس ستاد کل نیروهای مسلح با اشاره به اهمیت آشنایی نسل جدید با دفاع مقدس گفت: دفاع مقدس و ایستادگی و مقاومت ملت ایران نگاه های جهانی را به ایران تغییر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، سرلشکر محمد باقری رییس ستاد کل نیروهای مسلح صبح امروز (دوشنبه، 27 مهرماه) در همایش تخصصی دفاع مقدس و تأثیرات آن بر امنیت ایران و منطقه غرب آسیا، گفت: حلول ماه ربیع الاول و هفته دفاع مقدس را گرامی می دارم که یادآور رشادت های ملت بزرگ ایران در این دوران است.

  وی افزود: وظیفه ما باقی ماندگان است که درخصوص علوم و معارف دفاع مقدس تحقیق و پژوهش انجام بدهیم تا نسل های آینده با این واقعیت ها و تاثیر آن بر نسل امروز و نسل های آتی آشنا شوند.

رییس ستاد کل نیروهای مسلح، تصریح کرد: 43 سال پیش در چنین ایامی تهاجم بزرگ رژیم بعثی به کشور ما آغاز شد.

تهاجمی که در ظاهر توسط صدام و هم دستانش بود اما در واقع یک جنگ نیابتی بود از جانب همه آن هایی که پس از چند صد سال تلاش و خونریزی به مراحلی رسیده بودند که جهان را در کل در اختیار بگیرند و منافع آن را همیشه ذخیره خود قرار بدهند.

  وی ادامه داد: آن ها انقلاب اسلامی را مانع بزرگ خود می دیدند و پس از اینکه توطئه های آن ها علیه انقلاب اسلامی به جایی نرسید صدام را انتخاب کردند تا با یک جنگ نیابتی به کشورمان حمله کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرلشکر باقری: دفاع مقدس و مقاومت ملت ایران نگاه های جهانی را به ایران تغییر داد

سرلشکر باقری: دفاع مقدس و مقاومت ملت ایران نگاه های جهانی را به ایران تغییر داد