مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 شهریور 1402 ساعت 16:452023-08-28سياسي

فلاحی: ایلام آمادگی خوبی برای میزبانی از زائران مراسم اربعین دارد


نماینده ایلام در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: از آن جا که مراسم راهپیمایی اربعین حسینی، مراسمی مردمی است و مردم نیز همواره پای کار هستند، استان ایلام آمادگی خوبی برای میزبانی و پذیرایی از زائران این مراسم دارد.

- نماینده ایلام در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: از آن جا که مراسم راهپیمایی اربعین حسینی، مراسمی مردمی است و مردم نیز همواره پای کار هستند، استان ایلام آمادگی خوبی برای میزبانی و پذیرایی از زائران این مراسم دارد.

سارا فلاحی در گفت وگو با ایسنا با اشاره به آمادگی استان ایلام در میزبانی از زائران مراسم اربعین حسینی گفت: مردم ایلام زمانی که این استان هیچ امکاناتی در اختیار نداشت، آمادگی میزبانی از زوار مراسم اربعین را داشتند و در این زمینه نیز چیزی کم نگذاشتند.

وی با انتقاد از بدقولی برخی از مسئولان در تخصیص اعتبارات لازم برای تامین زیرساخت های این استان، اظهار کرد: مسئولان یکسری قول و قرارهایی مطرح کرده بودند که در زمان مناسب به آنها عمل نکردند؛ پیشتر قول هایی در حوزه جاده و افزایش گیت های مرز مطرح شده بود که البته اقداماتی در این زمینه انجام شد اما این انتظار وجود دارد که این اقدامات هرچه زودتر تکمیل شود.

این نماینده مجلس با اشاره به موقعیت جغرافیایی مرز مهران و مسافت این گذرگاه مرزی تا کربلا عنوان کرد: بر اسا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فلاحی: ایلام آمادگی خوبی برای میزبانی از زائران مراسم اربعین دارد

فلاحی: ایلام آمادگی خوبی برای میزبانی از زائران مراسم اربعین دارد