مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 31 شهریور 1402 ساعت 11:402023-09-22سياسي

گروهک های ضدانقلاب امروز زبون تر و آواره تر از همیشه شده اند


امروز منافقین آواره تر و بی حیثیت تر از همیشه در دنیا، سلطنت طلب ها سرخورده تر از همیشه و گروهک های سرسپرده در همین مرزهای کردستان و اقلیم کردستان عراق هم سرشکسته تر و زبون تر از همیشه شده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، اسماعیل زارعی کوشا صبح امروز در مراسم رژه یگان های نمونه نیروهای مسلح استان کردستان از سپاه، بسیج، ارتش، نیروی انتظامی و مرزبانی که همزمان با 31 شهریورماه آغاز هفته دفاع مقدس در سنندج برگزار شد، با تبریک آغاز هفته دفاع مقدس اظهار داشت: دفاع مقدس یکی از پرافتخارترین اوراق تاریخ ایران است و این افتخار نه فقط برای دوران انقلاب اسلامی و نه در تاریخ انقلاب اسلامی، بلکه از زمان تشکیل میهن و کشوری به نام ایران، افتخاری بی نظیر است.

استاندار کردستان افزود: امروز در چهل و سومین سال از آغاز دفاع مقدس ملت ایران در برابر تهاجم ددمنشانه و وحشیانه رژیم جنایتکار بعث به پشتیبانی تمامی استکبار و به نظام نوپای ایران است که هنوز زمان زیادی از تشکیل آن نگذشته بود و ساختار اداره مملکت در نظام جدید حکومت ایران استوار و مستحکم نشده بود.

رسالت داریم ایثارگری های دوران دفاع مقدس و آنچه بر ملت ایران گذشت به درستی تحلیل، بررسی، مطالعه و تببین کنیم که یکی از مصادیق جهاد تبیین، تبیین دفاع مقدس است که در چه زمانی به وقوع پی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گروهک های ضدانقلاب امروز زبون تر و آواره تر از همیشه شده اند

گروهک های ضدانقلاب امروز زبون تر و آواره تر از همیشه شده اند