مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 شهریور 1402 ساعت 08:002023-08-26سياسي

درمان رایگان یک میلیون و 300 هزار نفر در پایتخت


سرپرست اداره کل بیمه سلامت استان تهران مهم ترین هدف دولت سیزدهم در مباحث بیمه ای را بیمه کردن اقشار کم درآمد و آسیب پذیر معرفی و اقدامات صورت گرفته در این زمینه را تشریح کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ، دکتر محمد غلام نژاد با حضور در ایسنا و همزمان با هفته دولت در تشریح اهداف سازمان بیمه سلامت، گفت: اساسنامه سازمان بیمه سلامت ایران در 22 مرداد سال 91 با هدف تجمیع سازمان های بیمه گر کشور ابلاغ شد تا ضمن تحقق عدالت و ارتقاء سطح کیفیت خدمات، کاهش پرداخت از سوی بیمه شدگان، رفع همپوشانی های بیمه ای و بسط و گسترش برنامه پزشک خانواده در کشور فراهم شود.

تنوع خدمات گسترده بیمه ای توسط سازمان بیمه سلامت عاملی برای تحت پوشش بیمه قرار گرفتن بیش از 44 میلیون نفر از جمعیت کشور است و خوشبختانه بخش بسیاری از جمعیت تحت پوشش از خدمات رایگان استفاده می کنند و این باعث افتخار ما است که به جمعیت آسیب پذیر خدمات رسانی می کنیم.

فلسفه بیمه همگانی چیست؟ او در خصوص فسفه اصلی بیمه همگانی، توضیح داد: بیمه به جای آنکه یک پوشش حمایتی باشد، یک تضمین است؛ در واقع ما یک سرمایه گذاری می کنیم تا روزی به کار آید.

به عنوان مثال برای اجرای طرح پزشکی خانواده 40 همت (هزار میلیارد تومان) در نظر گرفته شده است که 18.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درمان رایگان یک میلیون و 300 هزار نفر در پایتخت

درمان رایگان یک میلیون و 300 هزار نفر در پایتخت