مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 شهریور 1402 ساعت 09:102023-08-29پزشكي

پروژه های سلامت محور دانشگاه علوم پزشکی قم افتتاح شدند


هم زمان با هفته دولت چهار پروژه سلامت محور دانشگاه علوم پزشکی قم با اعتبار حدود 16 میلیارد تومان به بهره برداری رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، هم زمان با هفته دولت چهار پروژه سلامت محور بهسازی مرکز جامع خدمات سلامت رضوی، بهسازی و تجهیز خوابگاه متأهلی، راه اندازی مرکز رشد و فناوری و سایر طرح های آموزشی و پژوهشی افتتاح و به بهره برداری رسیدند.

افتتاح 24 واحد خوابگاه متأهلی دانشجویان افتتاح 24 واحد خوابگاه متأهلی دانشجویان نخستین طرحی بود که با حضور ذاکریان فرماندار قم، مصری رییس دانشگاه علوم پزشکی قم، خداوردی رییس تسهیلات صندوق رفاه دانشجویان وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی و جمعی از مسئولان و دانشجویان متأهل دانشگاه علوم پزشکی قم و در راستای طرح جوانی جمعیت انجام شد.

این پروژه با 24 واحد مسکونی در دو بلوک متبرک به نام های شهید حسن مختارزاده و شهید مهدی زاهدلویی از شهدای مدافع امنیت افتتاح شد که در آیین افتتاح و بهره برداری از این پروژه ها خانواده این شهدای والامقام نیز حضور داشتند.

ذاکریان فرماندار قم در این آیین با تقدیر از اقدامات جهادی دانشگاه علوم پزشکی قم گفت: اهتمام مجموعه دانشگاه علوم پزشکی قم نسبت به راه اندازی این مجموعه بسیار ارزشمند بود و امروز تنها دانشگاهی که در قم خوابگاه متاهلی دارد، دانشگاه علوم پزش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پروژه های سلامت محور دانشگاه علوم پزشکی قم افتتاح شدند

پروژه های سلامت محور دانشگاه علوم پزشکی قم افتتاح شدند