موضوعات داغ: - حقوق بازنشستگان - تامين اجتماعي - بازنشستگان تامين اجتماعي - رياست جمهوري - همسان سازي حقوق - همسان سازي حقوق بازنشستگان - آژانس بين المللي انرژي اتمي - آژانس بين المللي انرژي - انتخابات رياست جمهوري - آژانس بين المللي - پوران كاوه - زمان دربي - محمد الدعايه - جريان هاي افراطي - شهر خودرو مشهد - كريستيانو جيونتولي - زندانيان زن - محمدتقي نظرپور - رييس مركز ملي فرش ايران - خانواده شهداي هسته اي - شهر مريانج - حذف تيم - آزادسازي سواحل مازندران

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 شهریور 1402 ساعت 08:002023-09-18اقتصادي

پیگیر شهر شدن «علی آباد دمق» هستیم


در حوزه شهر شدن «علی آباد دمق» بخش بزرگی از مسیر طی و پیگیری هایی در وزارت کشور انجام شده و همه چیز برای شهر شدن این روستا در حال مهیا شدن است.

- ایسنا/همدان فرماندار ویژه ملایر گفت: در حوزه شهر شدن علی آباد دمق بخش بزرگی از مسیر طی و پیگیری هایی در وزارت کشور انجام شده و همه چیز برای شهر شدن این روستا در حال مهیا شدن است.

سلمان اسماعیلی در برنامه میزخدمت روستای علی آباد دمق از توابع بخش جوکار ملایر اظهار کرد: میزخدمت این روستا حدود 12 مصوبه به همراه داشت که از بین مشکلات، 10 تا 12 مشکل پیگیری و حل شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی فرمانداری ویژه ملایر، وی ادامه داد: تاکنون اداره برق هفت میلیارد تومان در این روستا هزینه کرده و مصوب شد ترانس برق روستا نیز جابه جا شود.

وی با بیان اینکه در حوزه قنوات یک میلیارد تومان اعتبار آماده است و سه مورد از قنوات این روستا به زودی لایروبی می شود، افزود: مطالعات جاده شهدای روستا که چندین سال است مردم زمین اهداء کرده اند و اعضای شورا و دهیار زحمت کشیدند، تمام شده و در مرحله دریافت مجوز ماده 23 است و چنانچه مصوب شود، منابع و ردیف برای آن تعریف و به سرعت اجرایی می شود.

اسماعیلی برای تأمین اعتبار ورزشگاه این روستا قول پیگیری داد تا پس از چند سال در اختیار مردم قرار گیرد و گفت: برای روکش آسفالت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیگیر شهر شدن «علی آباد دمق» هستیم

پیگیر شهر شدن «علی آباد دمق» هستیم