مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 شهریور 1402 ساعت 12:002023-09-07اجتماعي

حال و هوای مستدام عاشقی در موکب های تویسرکان


تویسرکان علی رغم فاصله تا مسیر کربلا اما چندین موکب در 60 کیلومتری شهرستان و در مسیر زائران اربعین برپا کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، خدمت به زائران حسینی مکان و زمان نمی شناسد کوچک و بزرگ ندارد در همه جا همه مردم برای بردن ثواب و با نیت ارادت به امام حسین (ع از هم سبقت گرفته و موکب زده اند و از جیب شخصی و با کمک خیران برای این امر تلاش بسیار می کنند.

مردم شهیدپرور و مؤمن شهرستان تویسرکان سال هاست پای کار هستند و برای خدمت به زائران در مسیر رفت وبرگشت از پیاده روی اربعین حضور مستمر دارند.

روزانه یک هزار و 500 غذا توزیع می شود مسئول موکب شهدای شهرستان تویسرکان در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: با توجه به اینکه شهرستان تویسرکان در مسیر زوار قرار ندارد این موکب تصمیم بر آن گرفت در فاصله 60 کیلومتری شهرستان و در مسیر کنگاور به نهاوند موکب شهدای تویسرکان را برپا کند و از قافله خدمت رسانی به زوار عقب نماند.

محمد مهرزاد افزود: موکب شهدای تویسرکان از 10 شهریور تا 17 شهریور با پذیرایی سه وعده غذا هر وعده 1000 تا 1500 پرس غذا و میان وعده شیرینی، میوه، آب و شربت و چای از زائران اباعبدالله پذیرایی می کند.

وی با بیان اینکه این موکب سال دوم است که در حال خدمت رسانی بوده و با نیت سلامتی امام زمان (عج) و رهبر انقلاب اسلامی این موکب بنا شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حال و هوای مستدام عاشقی در موکب های تویسرکان

حال و هوای مستدام عاشقی در موکب های تویسرکان