مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 شهریور 1402 ساعت 00:152023-09-20سياسي

تمام فعالیت های بخش کشاورزی باید پیوست محیط زیستی داشته باشد


رییس دانشکدگان کشاورزی و منابع طبیعی دانشگاه تهران با اشاره به اهمیت ثبات و پایداری در اقتصاد کشاورزی گفت: زنجیره تامین باید در تمام مراحل کشاورزی از تولید تا برداشت و فرآوری پیوست محیط زیست هم داشته باشد.

- ایسنا/البرز رییس دانشکدگان کشاورزی و منابع طبیعی دانشگاه تهران با اشاره به اهمیت ثبات و پایداری در اقتصاد کشاورزی گفت: زنجیره تامین باید در تمام مراحل کشاورزی از تولید تا برداشت و فرآوری پیوست محیط زیست هم داشته باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر محمدعلی ابراهیم زاده موسوی، رییس دانشکدگان در مراسم آغازین پانزدهمین کنگره ملی و اولین کنگره بین المللی مهندسی مکانیک بیوسیستم و مکانیزاسیون کشاورز که در دانشکدگان کشاورزی و منابع طبیعی دانشگاه تهران در کرج برگزار شد، با گرامی داشت هفته دفاع مقدس برگزاری این کنگره ها را فرصت مغتنمی برای نظریه پردازی و تولید اندیشه برای پیدا کردن راه های علمی و شیوه های عملی برای توسعه کشاورزی و منابع طبیعی کشور دانست و افزود: امیدوارم برگزاری این کنگره ها بتواند اطلاعات و آگاهی بیشتری را برای تصمیم گیری ، برنامه ریزی و سیاستگذاری در اختیار مسئولان مربوطه قرار دهد.

وی با قدردانی از دست اندرکاران برگزاری نخستین کنگره بین المللی مهندسی مکانیک بیوسیستم و مکانیزاسیون ماشین های کشاورزی گزارش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تمام فعالیت های بخش کشاورزی باید پیوست محیط زیستی داشته باشد

تمام فعالیت های بخش کشاورزی باید پیوست محیط زیستی داشته باشد