مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 شهریور 1402 ساعت 09:552023-09-10پزشكي

محققان جهاد دانشگاهی در حوزه افزایش جمعیت چه کرده اند؟


معاون پژوهش و فناوری جهاددانشگاهی خدمات محققان جهاد در حوزه افزایش جمعیت را تشریح کرد و گفت: بسیاری از گردشگران سلامت از خدمات پژوهشگاه رویان در حوزه ناباروری استفاده می کنند.

- یعقوب  فتح اللهی معاون پژوهش و فناوری جهاددانشگاهی در گفت وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس با اشاره به اقدامات جهاد در حوزه افزایش جمعیت، گفت: پژوهشگاه رویان در حوزه ناباروری و تولیدمثل استانداردهای خوبی دارد و کارهای بسیار خوبی در این پژوهشگاه انجام شده است.

وی افزود: پژوهشگاه رویان در زمینه ناباروری در بعضی از استان های کشور به عنوان یک خدمت تخصصی فعال است و محققان این پژوهشگاه درمان بیماریهای مربوط به ناباروری را با هزینه های بسیار پایین انجام می دهند.

فتح اللهی با بیان اینکه بسیاری از گردشگران سلامت هم از خدمات پژوهشگاه رویان استفاده می کنند، گفت: رویان پیشگام حوزه درمان ناباروری است و خدمات خاصی را در این حوزه ارائه می کند.

معاون پژوهش و فناوری جهاد دانشگاه افزود: طرح های شاخص در حوزه علوم پزشکی شامل تشخیص و درمان ناباروری، بانک تخمدان انسانی، بانک سلول های بنیادی خون قاعدگی و بانک خون بند ناف رویان در حوزه علوم تولید مثل و درمان ناباروری از جمله خدماتی است که در حوزه افزایش جمعیت در پژوهشگاه رویان ارائه می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محققان جهاد دانشگاهی در حوزه افزایش جمعیت چه کرده اند؟

محققان جهاد دانشگاهی در حوزه افزایش جمعیت چه کرده اند؟