مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 شهریور 1402 ساعت 17:102023-09-18اجتماعي

اجرای طرح یکپارچه نگهداشت شهر و جمع آوری پسماند در مناطق 22 گانه پایتخت


معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران از اجرای طرح یکپارچه نگهداشت شهر تهران خبر داد و گفت: پس از اجرای این طرح بحث جمع آوری پسماند خشک و پسماند تر به صورت یکپارچه انجام خواهد شد.

- معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران از اجرای طرح یکپارچه نگهداشت شهر تهران خبر داد و گفت: پس از اجرای این طرح بحث جمع آوری پسماند خشک و پسماند تر به صورت یکپارچه انجام خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حسین نظری در این باره گفت: با توجه به اهمیت ویژه موضوعات مرتبط با پسماند و تأکیدات شهردار تهران در خصوص اجرای طرح تحول در حوزه نگهداشت شهر و پس از برگزاری جلسات مستمر کارشناسی با معاونت هماهنگی و امور مناطق شهرداری تهران، شهرداران و معاونین خدمات شهری مناطق 22گانه؛ طرح یکپارچه نگهداشت شهر تهران با محوریت سازمان مدیریت پسماند شهر تهران اجرایی خواهد شد.

نظری ادامه داد: طرح یکپارچه نگهداشت شهر تهران در جهت ارتقاء مدیریت پسماند در پایتخت اجرایی خواهد شد و بر اساس آن، انعقاد قرارداد مستقل سازمان مدیریت پسماند با پیمانکاران این حوزه بر طبق نظام جامع مدیریت پسماند صورت خواهد گرفت که پس از بررسی های تخصصی این طرح اجرایی خواهد شد.

وی با اشاره به این که قراردادهای مدنظر در برنامه تحول در دو مولفه تجمیع خواهند شد، افزود: براساس این طرح تجمیع جغرافی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح یکپارچه نگهداشت شهر و جمع آوری پسماند در مناطق 22 گانه پایتخت

اجرای طرح یکپارچه نگهداشت شهر و جمع آوری پسماند در مناطق 22 گانه پایتخت