مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 شهریور 1402 ساعت 12:152023-08-30اجتماعي

تردد از مرز تمرچین در کمتر از 3 دقیقه در حال انجام است


مدیر پایانه مرزی تمرچین پیرانشهر گفت: زمان پذیرش و خروج زائران در گیت های پایانه تمرچین بدون معطلی و در کمتر از سه دقیقه در حال انجام است.

- محمد رضایی در گفتگو با خبرنگار مهر ، با اشاره به تأمین زیرساخت های لازم برای تردد زائران اربعین، اظهار کرد: زیرساخت های لازم برای پذیرش سریع زائران در این پایانه مرزی فراهم شده و علاوه به دایر شدن مواکب پذیرایی، خودروهای امداد و نجات، اورژانس، نیروهای انتظامی و خدماتی در پایانه حضور دارند و برای راحتی زائران 72 چشمه سرویس بهداشتی نیز پیش بینی شده است.

مدیر پایانه مرزی تمرچین پیرانشهر ادامه داد: امسال پذیرش زائران در این مرز با تدابیر اتخاذ شده، به صورت 24 ساعته است و مسؤولان پذیرش و عوامل انتظامی به صورت شیفتی در پایانه مستقر هستند و در تمام طول شبانه روز به زائران خدمات ارائه می دهند.

رضایی اضافه کرد: طی 2 روز آینده بیمارستان صحرایی هم در نزدیکی پایانه راه اندازی می شود تا در صورتی که زائری نیاز درمانی پیدا کرد، به سرعت به خدمات درمانی و پزشکی دسترسی داشته باشد.

وی گفت: امسال علاوه بر امکان تردد زائران داخلی از مرز تمرچین حتی کسانی که برای تردد از سایر پایانه ها ثبت نام کردند، هماهنگی ها برای تردد زائران کشورهای ترکیه و آذربایجان و کشورهای حوزه قفقاز از مرز تمرچین پیرانشهر انجام شد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تردد از مرز تمرچین در کمتر از 3 دقیقه در حال انجام است

تردد از مرز تمرچین در کمتر از 3 دقیقه در حال انجام است