مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 شهریور 1402 ساعت 14:252023-09-04حوادث

کشف نوزاد رها شده کنار سطل زباله در نیشابور


مدیر روابط عمومی بیمارستان حکیم نیشابور گفت: نوزاد دختر بدون هویت که هفته گذشته در کنار سطل زباله در یکی از خیابان های نیشابور رها شده بود، امروز در سلامت کامل به بهزیستی این شهرستان تحویل داده شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک، ایرنا نوشت: حسین عرب برزو افزود: این نوزاد ساعت حوالی ساعت 12 روز چهارشنبه، هشتم شهریور ماه در خیابان مدرس شهر نیشابور در کنار زباله ها پیدا و توسط اورژانس پایگاه 6 شهری به بیمارستان حکیم نیشابور منتقل شد.

وی ادامه داد: بررسی علائم ظاهری نوزاد و وجود بند ناف وی، نشان دهنده این بود که این نوزاد روز قبل از پیدا شدن خارج از بیمارستان به دنیا آمده و اکنون 6 روزه است.

مدیر روابط عمومی بیمارستان حکیم نیشابور گفت: پس از انتقال این نوزاد به بیمارستان حکیم، بند ناف نوزاد برداشته و استریل و شست و شوی نوزاد به طور کامل انجام و در بخش مراقبت های ویژه نوزادان این بیمارستان بستری شد.

عرب برزو افزود: حال کنونی نوزاد مساعد است و امروز در صحت و سلامت به اداره بهزیستی شهرستان نیشابور برای انتقال به شیرخوارگاه تحویل داده شد.

مرکز آموزشی، پژوهشی و درمانی حکیم وابسته به دانشکده علوم پزشکی نیشابور در فضایی به مساحت 108 هزار متر مربع، با 278تخت فعال در سال 1380 تاسیس شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف نوزاد رها شده کنار سطل زباله در نیشابور

کشف نوزاد رها شده کنار سطل زباله در نیشابور