مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 شهریور 1402 ساعت 18:002023-08-30سياسي

امیرعبداللهیان با نخست وزیر سوریه دیدار کرد


وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران با نخست وزیر سوریه در دمشق دیدار و گفت وگو کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حسین امیر عبداللهیان وزیر امور خارجه ایران که به دمشق سفر کرده است، در دیدار با حسین عرنوس نخست وزیر سوریه درباره آخرین مسائل دوجانبه و منطقه ای گفت وگو کرد.

نخست وزیر سوریه در ابتدای این دیدار با اشاره به اهمیت این سفر گفت: پیگیری توافقنامه های انجام شده در جریان سفر رییس جمهور کشورمان به سوریه و همچنین هیات سیاسی و اقتصادی سوریه به ایران خوب و مثبت است .

امیرعبداللهیان همچنین در بدو ورود به سوریه در جمع خبرنگاران درباره اهداف سفر خود به این کشور گفت: ما همواره رایزنی ها و مشورت های موفقی را با مقامات عالیرتبه سوریه و با همکارم جناب آقای فیصل مقداد در دمشق یا تهران داریم؛ با توجه به تحولات جدید در منطقه و صفحه جدید و مثبت روابطی که در منطقه شاهد آن هستیم.

وی خاطرنشان کرد: سفری که اخیرا بنده به عربستان سعودی داشتم و از مقامات عربستان سعودی اظهارات مثبتی را در ارتباط با سوریه دریافت کردم امروز در دمشق هستیم تا پیرامون این مسائل و همجنین موضوعات مورد علاقه منطقه ای و بین المللی گفت وگو داشته باشیم.

وزیر خارجه کشورمان افزود: پیگیری توافقات روسای جمهور دو کشور در سفر اخیر آقای رییسی به دمشق و سفر اخیر هیاتی کامل اعم از سیاسی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امیرعبداللهیان با نخست وزیر سوریه دیدار کرد

امیرعبداللهیان با نخست وزیر سوریه دیدار کرد