مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 شهریور 1402 ساعت 15:002023-09-12اقتصادي

تسهیلات دریافتی دامداری ها و مرغداری های استان مرکزی امهال می شود


معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری مرکزی از تصمیمات اتخاذ شده در راستای امهال تسهیلات دریافتی دامداری ها و مرغداری های استان خبر داد.

- ایسنا/مرکزی معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری مرکزی از تصمیمات اتخاذ شده در راستای امهال تسهیلات دریافتی دامداری ها و مرغداری های استان خبر داد.

حسن میرزاخانی در حاشیه نشست ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان اظهار کرد: در این نشست مسائل تعدادی از تولیدکنندگان استان مورد بررسی قرار گرفت و تصمیماتی در راستای امهال تسهیلات، تقسیط بدهی های مالیاتی و بیمه ای به منظور رفع موانع تولید اتخاذ شد.

وی افزود: در راستای حمایت از چرخه تولید در بخش دام و طیور، امهال تسهیلات دریافتی دامداری ها و مرغداری ها از محل مردمی سازی یارانه ها به مدت یک سال با توجه به موافقت بانک عامل، از جمله مصوبات ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از استانداری مرکزی، میرزاخانی گفت: در این نشست بر لزوم انتقال حساب ها، بیمه و گردش مالی واحدهای تولیدی و صنعتی به داخل استان به عنوان پیش شرط بررسی مسائل واحدها در ستاد تسهیل و ارائه خدمات، تأکید شد.

انتهای پیام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تسهیلات دریافتی دامداری ها و مرغداری های استان مرکزی امهال می شود

تسهیلات دریافتی دامداری ها و مرغداری های استان مرکزی امهال می شود