مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 شهریور 1402 ساعت 11:052023-09-12سياسي

نقش ارزنده و تأثیر گذار فراجا در مدیریت اربعین حسینی


راهپیمایی عظیم اربعین حسینی بزرگترین کنگره جهانی مسلمانان است که علاوه بر ابعاد فرهنگی و اجتماعی دارای جنبه سیاسی، عبادی است و موجب افزایش انسجام اجتماعی در تمام جامعه می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازقرار داده است نوشت: پیاده روی عاشقان ثارالله در اربعین، امنیت آفرین و موجب افزایش تعامل و همراهی و همکاری مردم با پلیس زحمتکش شد.

اربعین یک رخداد عظیم فراملی است که فراجا مجدانه تلاش کرد که با برگزاری هرچه باشکوه تر آن، اقتدار و اتحاد جهان اسلام را در منطقه و جهان به نمایش بگذارد، در پیاده روی اربعین امسال، بیش از چهار میلیون ایرانی عاشق اهل بیت علیه السلام و حدوداً 20% بیشتر از سال گذشته شرکت کردند که خود نشان دهنده عمق ارادت مردم ما به سرور و سالار شهیدان عالم است.

مرادی نقش ارزنده و تأثیر گذاری فراجا را در برگزاری این کنگره عظیم ستودنی دانست و نوشت: برپایی جلسات متعدد با نگاه علمی و عملیاتی و آسیب شناسی اربعین سال 1401 در قالب قرارگاه اربعین تحت فرماندهی کل انتظامی و توجیه کامل فرمانده های میدانی از نکات مثبت عملیات اربعین امسال پلیس کشور بود.

خوش رویی و سعه صدر و گشاده رویی مأمورین پلیس در عملیات بزرگ اربعین با توجه به شرایط گرمای طاقت فرسا بسیار ارزشمند و بی بدیل بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقش ارزنده و تأثیر گذار فراجا در مدیریت اربعین حسینی

نقش ارزنده و تأثیر گذار فراجا در مدیریت اربعین حسینی