مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 شهریور 1402 ساعت 17:252023-09-08بين الملل

کشتار سریالی سیاه پوستان آمریکا: خودروی مرگ پلیس کی متوقف می شود؟


قتل یک زن باردار سیاه پوست با شلیک پلیس آمریکا در ادامه کشتار سریالی سیاه پوستان، موجی از خشم در این کشور به راه انداخته است.

اقلیتی که از ابتدایی ترین معیارهای حقوق بشری محرومند.

- خبرگزاری مهر ، گروه بین الملل: قتل سریالی سیاه پوستان از سوی پلیس آمریکا به یکی از تراژدی های ماندگار این کشور تبدیل شده است.

به تازگی ویدئویی از تیراندازی دو افسر پلیس به تاکیا یانگ زن باردار سیاه پوست در فضای رسانه ای و مجازی انتشار یافته است که وی در پارکینگ یک فروشگاه مواد غذایی بعد از شلیک پلیس به همراه فرزند متولد نشده خود به قتل رسید.

اگرچه پلیس با انتشار بیانیه ای تلاش کرده که اقدام مأموران خود را توجیه کند و ادعا کرده است که این زن باردار مظنون به سرقت بوده و قصد داشته یک افسر پلیس را با خودرو زیر بگیرد اما این گونه توجیهات و داستان سرایی ها از دهه ها پیش رنگ باخته است چرا که شلیک های مرگبار پلیس آمریکا سالانه هزاران قربانی می گیرد و بخش عمده ای از این قربانیان شهروندان سیاه پوست و یا اقلیت ها هستند.

کشتار سریالی سیاه پوستان به دست پلیس کافی است چند هفته به عقب برگردیم زمانی که پلیس آمریکا پنجم اوت (14 مرداد) در پاسخ به تماسی درباره احتمال خشونت خانگی، براندون کول را به ضرب گلوله کشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشتار سریالی سیاه پوستان آمریکا: خودروی مرگ پلیس کی متوقف می شود؟

کشتار سریالی سیاه پوستان آمریکا: خودروی مرگ پلیس کی متوقف می شود؟