مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 شهریور 1402 ساعت 12:302023-08-23سياسي

آیا بنیاد هدایت متولی امر رسیدگی به مساجد است؟


علی رغم نقش بسزایی که مساجد در جامعه ایفا می کنند، همواره مورد بی مهری هایی قرار گرفتند که مستلزم نظر بلند متولیان مساجد است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ؛ مساجد از دیرباز یکی از مراکز فرهنگی جوامع اسلامی و یکی از کانون ها و حلقه های اتصال مردم به یکدیگر برای حل مشکلات بوده اند؛ حضور فعال مساجد در هر محل و کوچه و خیابان باعث شده است که مکانی امن برای تجمع افراد و کانونی مطمئن برای رشد و پیشرفت باشد.

اما علی رغم نقش بسزایی که مساجد در جامعه ایفا کردند، همواره مورد بی مهری هایی قرار گرفتند و با چالش هایی همراه بودند؛ تعداد بالای متولیان مساجداست.

دفاتر نمایندگان ولی فقیه در استان ها، ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد زیرمجموعه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، سازمان اوقاف و امور خیریه، سازمان تبلیغات اسلامی، شهرداری ها، حوزه علمیه و … به صورت مستقیم و وزارت کشور، سازمان بهزیستی، هلال احمر، کمیته امداد امام خمینی (ره)، وزارت نیرو، نهاد کتابخانه ها، وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، نیروی انتظامی، قوه قضاییه، ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر، سازمان دارالقرآن، قرارگاه خاتم الانبیا (بنیاد برکت)، بنیاد خاتم الاوصیاء، آستان قدس رضوی، ستاد مردمی اعتکاف، معاونت تبلیغ حوزه های علمیه و دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه ق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیا بنیاد هدایت متولی امر رسیدگی به مساجد است؟

آیا بنیاد هدایت متولی امر رسیدگی به مساجد است؟