مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 شهریور 1402 ساعت 08:152023-08-26اجتماعي

اعزام 230 موکب از استان قم به کشور عراق


معاون هماهنگی امور زائرین استانداری قم با بیان اینکه امسال 230 موکب از استان قم به کشور عراق اعزام می شوند، گفت: علاوه بر اعزام این موکب ها به کشور عراق، - ایسنا/قم معاون هماهنگی امور زائرین استانداری قم با بیان اینکه امسال 230 موکب از استان قم به کشور عراق اعزام می شوند، گفت: علاوه بر اعزام این موکب ها به کشور عراق، استان قم، برای میزبانی از زائران اربعین که جهت زیارت به شهر مقدس قم سفر می کنند نیز آمادگی کامل دارد.

ابوالقاسم مقیمی در گفت و گو با خبرنگار ایسنا قم عنوان کرد: امسال نیز همچون سال های گذشته، مردم قم افتخار مشارکت و میزبانی را در بهترین شکل در واقعه اربعین دارند.

وی افزود: استان قم با 230 موکب به عنوان دومین استان بعد از تهران، بیشترین اعزام موکب را در اربعین خواهند داشت؛ مردم قم در سه موضع در ایام اربعین به خدمت گزاری می پردازند، اولین موضع، عراق و با بیش از 200 موکب است.

معاون هماهنگی امور زائرین استانداری قم تصریح کرد: مرز کرمانشاه و قصر شیرین نیز دومین موضع خدمت رسانی مردم قم به زائران اربعین حسینی است.

وی گفت: میزبانی قبل، بعد و حین برگزاری مراسم اربعین در شهر قم نیز، سومین موقعیتی است که مردم استان قم به زائران اربعین حسینی خدمت گزاری می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعزام 230 موکب از استان قم به کشور عراق

اعزام 230 موکب از استان قم به کشور عراق