مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 شهریور 1402 ساعت 20:102023-09-12اجتماعي

اعزام جوانان هلال احمر برای خدمت به زوار امام مهربانی ها


مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: 80 نفر از اعضای جوانان هلال احمر این استان برای ارائه خدمات به زوار امام مهربانی ها در قالب طر ح «قدم به قدم در مسیر بهشت» عازم مشهد مقدس شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، حکمت اله هاشمی، مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان، در حاشیه اعزام اعضای جوانان هلال احمر به مشهد مقدس اظهار کرد: اعضای جوانان و خدمت رسان هلال احمر  زنجان در قالب دو تیم 40 نفره  متشکل از جوانان دختر و پسر به مشهد مقدس اعزام شدند تا خدمات مورد نیاز را از 21 تا 26 شهریور ماه جاری به زوار امام رضا (ع) ارائه دهند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان افزود:  این اعضا همراه با تجهیزات مورد نیاز و 9 دستگاه ویلچر برای جابه جایی زوار مشهد مقدس اعزام شدند.

وی گفت: طرح قدم به قدم در مسیر بهشت با هدف ارائه خدمات بشردوستانه، فرهنگی و ویلچررانی برای زائران سالمند و ناتوان علی بن موسی الرضا (ع) اجرا می شود.

 هاشمی با بیان اینکه این طرح ویژه برنامه ترکیبی، تربیتی و هویت بخشی برای جوانان به شمار می رود، تصریح کرد: برپایی غرفه فرهنگی و نمایشگاهی در طول مسیر پیاده روی همراه با پخش بروشورهای ابتکاری با موضوع عفاف و حجاب، جوانی جمعیت و تغییرات اقلیمی و همچنین استفاده از احادیث امر به معروف و نهی از منکر با همکاری دفتر نمایندگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعزام جوانان هلال احمر برای خدمت به زوار امام مهربانی ها

اعزام جوانان هلال احمر برای خدمت به زوار امام مهربانی ها