مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 شهریور 1402 ساعت 19:302023-09-06اجتماعي

همایش جاماندگان اربعین در بهاباد برگزار شد


همایش جاماندگان اربعین حسینی با حضور خیل دلدادگان و عاشقان ابی عبدالله و با شور و شوق وصف ناشدنی در شهرستان بهاباد برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، در این مراسم معنوی، عاشقان امام حسین (ع) دل هایشان را به دل های زائران پیاده کربلا گره زده و به سوی کوی یار عزیمت کردند.

امروز آن هایی که از رفتن به کربلای معلی جا مانده بودند، با حضور در پیاده روی، لبیک یا حسین (ع) را در بهاباد طنین انداز کردند.

مردم شهرستان بهاباد از گلزار شهدای روستای کویجان پیاده روی خود را آغاز کرده و با طی مسافت هشت کیلومتری، خود را به گلزار شهدای گمنام بهاباد رساندند و به عزاداری و سینه زنی پرداختند.

هدف از اجرای برنامه، تجدید بیعت با سیدالشهدا و ترسیم مسیر پیاده روی نجف تا کربلای معلی و هم دردی با کاروان اهل بیت امام حسین (ع) بود.

این مراسم با برپایی موکب هایی در میان راه برای پذیرایی از عاشقان حسینی ادامه یافته و با قرائت زیارت پرفیض اربعین در محل گلزار شهدای گمنام این شهرستان پایان یافت.

عاشقان حسینی این مسیر را به یاد پیاده روی مسیر نجف به کربلا به سوی قبور شهدای گمنام حرکت کردند، تا به مردم دنیا پیام عشق و ارادت به اهل بیت عصمت و طهارت را اعلام کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همایش جاماندگان اربعین در بهاباد برگزار شد

همایش جاماندگان اربعین در بهاباد برگزار شد