مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 شهریور 1402 ساعت 13:552023-08-30سياسي

لزوم استفاده مجدد از آب تصفیه خانه ها


مدیرکل حفاظت محیط زیست استان تهران با اشاره به وضعیت آب گفت: با توجه به کمبود آب در کشور و وضعیت نامطلوب آب های زیرزمینی، باید آب تصفیه خانه ها را دوباره وارد چرخه کنیم تا به این طریق هم به صنعت و هم به محیط زیست منطقه کمک کرده باشیم.

- مدیرکل حفاظت محیط زیست استان تهران با اشاره به وضعیت آب گفت: با توجه به کمبود آب در کشور و وضعیت نامطلوب آب های زیرزمینی، باید آب تصفیه خانه ها را دوباره وارد چرخه کنیم تا به این طریق هم به صنعت و هم به محیط زیست منطقه کمک کرده باشیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا علیرضا مزینانی پیش از ظهر امروز و همزمان با آخرین روز از گرامیداشت هفته دولت در حاشیه مراسم بهره برداری از سیستم تصفیه خانه فاضلاب ناحیه صنعتی آیینه ورزان دماوند با حضور رضا طاهرخانی - فرماندار شهرستان دماوند - با اشاره به اینکه موضوع تصفیه خانه های صنعتی و مدیریت پسماند به خصوص در شهرستان های دماوند و فیروزکوه ویژه است، گفت: مجموعه های صنعتی توسط محیط زیست رصد می شوند و در صورتی که نیاز به سیستم تصفیه خانه داشته باشند، ملزم به تجهیز این سیستم خواهند بود.

وی با بیان اینکه این تصفیه خانه ظرفیت 70 مجموعه صنعتی را دارد و 12 مجموعه به این تصفیه خانه متصل هستند، افزود: یکی از مهمترین دغدغه های محیط زیست در صنعت وجود تصفیه خانه های فاضلاب است و با توجه به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم استفاده مجدد از آب تصفیه خانه ها

لزوم استفاده مجدد از آب تصفیه خانه ها