مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 شهریور 1402 ساعت 09:252023-08-28اجتماعي

هشدار مدیریت بحران تهران درباره آلودگی هوا


مدیرکل مدیریت بحران استان تهران در خصوص افزایش ذرات آلاینده هوا در استان هشدار داد و گفت: مدیریت بحران آماده باش کامل است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از مهر، حامد یزدی مهر، عصر یکشنبه در جمع خبرنگاران از صدور هشدار زرد وزش باد شدید توسط سازمان هواشناسی استان تهران خبر داد و اظهار داشت: طبق این پیش بینی به شهروندان استان تهران توصیه می شود از عصر فردا دوشنبه ششم شهریور ماه تا روز پنجشنبه نهم شهریورماه به ویژه در ساعات عصر و شب نکات ایمنی وزش باد را رعایت کنند و از حضور در ارتفاعات و درختان فرسوده و تابلوهای تبلیغاتی بپرهیزند.

مدیرکل مدیریت بحران استان تهران در ادامه در خصوص خیزش و انتقال و گسترش گردوغبار نیز هشدار داد و عنوان داشت: با توجه اعلام هواشناسی برای روزهای سه شنبه و چهارشنبه هفتم و هشتم شهریور ماه وزش باد خیلی شدید با احتمال رخداد تندباد موقتی پیش بینی شده که به موازات آن افزایش و انباشت ذرات معلق و کاهش کیفیت هوا مورد انتظار است.

یزدی مهر با اشاره به اینکه ذرات معلق هوا از سه طریق تنفس، جذب پوستی و تغذیه بدن انسان را تحت تأثیر قرار می دهند، افزود: از همه شهروندان می خواهیم برای کاهش مواجهه و اثرات خطرناک ایجاد شده توسط ذرات حتی المقدور از حضور در فضای باز خودداری کنند و در صورت امکان درب ها و پنجره ها را بسته نگه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار مدیریت بحران تهران درباره آلودگی هوا

هشدار مدیریت بحران تهران درباره آلودگی هوا