مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 شهریور 1402 ساعت 21:402023-09-14سياسي

فرهنگ غرب تهدیدی بزرگ برای جهان اسلام است


فرهنگ غرب تهدید بزرگی است، وضعیت بدحجابی و کشف حجاب ها را می بینید در حالی که نباید این چنین باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مازندران، آیت الله محمدباقر محمدی لایینی در جمع عزاداران هیات های شهرستان نکا در مشهد مقدس با تسلیت ایام، اظهار کرد: از بالاترین مصیبت ها مصیبت سالروز شهادت پیغمیر اکرم (ص) است، همچنین سالروز شهادت امام حسن مجتبی (ع) و امام رضا (ع) جای تسلیت دارد.

وی با تقدیر از همه هیات های مذهبی استان مازندران در مشهد مقدس و آرزوی قبولی عزاداری ها، افزود: امیدوارم در لحظاتی که نیازمندترین انسان ها هستیم ائمه اطهار به فریادمان برسند.

نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان اینکه امنیتی که امام هشتم(ع) تامین می کند همراه با تضمین است، خاطرنشان کرد: امیدواریم مزد ما همین باشد که امام رضا(ع) امنیت ما بعد از مرگ برعهده بگیرد البته شرطش حمایت از مکتب اهل بیت(ع) و امر به معروف و نهی از منکر و حفظ دین در این مسیر است.

محمدی لایینی با تقدیر از مسوولان شهرستانی و استانی بابت ایجاد هماهنگی با وجود پراکندگی استقرار هیات های مذهبی مازندران در خیابان های مشهد مقدس، ادامه داد: هدف از این ابراز ارادت ها اولا این است که ایمان شما محکم تر شود، ایمان اگر سست شود انسان دست به هر کاری می زند، فرهنگ مادی غرب می خواهد ایمان ها را سست کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرهنگ غرب تهدیدی بزرگ برای جهان اسلام است

فرهنگ غرب تهدیدی بزرگ برای جهان اسلام است