مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 شهریور 1402 ساعت 08:302023-08-31اقتصادي

ترانزیت 193 هزار تن کالا از جاده ابریشم


ناظر گمرکات گیلان با اشاره به ترانزیت بیش از 190 هزار تن کالا در گیلان گفت: در همین مدت 193 هزار و 86 تن کالا نیز به کشور از طریق جاده ابریشم ترانزیت شده که سه درصد رشد داشته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، صادق برزگر ناظر گمرکات گیلان امروز در سالن اجتماعات این اداره کل و در جمع خبرنگاران با بیان اینکه گمرکات گیلان مقصد بسیاری از تجار برای جابجایی کالا است، اظهار کرد: از ابتدای امسال تا کنون 365 هزار و 917 تن کالا از گمرکات این استان از طریق جاده ابریشم ترانزیت شده که در مقایسه با مدت مشابه پارسال 55 درصد بیشتر است.

وی با اشاره به ترانزیت بیش از 190 هزار تن کالا در گیلان گفت: در همین مدت 193 هزار و 86 تن کالا نیز به کشور از طریق جاده ابریشم ترانزیت شده که سه درصد رشد داشته است.

ناظر گمرکات گیلان با اشاره به ظرفیت این استان در برایش تجارت با کشورهای مختلف بیان کرد: گیلان با داشتن مرز های زمینی، دریایی و هوایی و همسایگی با کشور های منطقه مقصد بسیاری از تجار و بازرگانانی برای تبادل کالا و مناسبات تجاری است.

برزگر، نقش افزایش مبادلات تجاری با کشورهای مختلف در توسعه اقتصادی و ایجاد اشتغال در استان را بسیار مهم برشمرد و افزود: در این استان محصولات کشاورزی بسیار خوبی تولید می شود که صادرات آنان از گمرک های استان می تواند منجر به پیشرفت گ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترانزیت 193 هزار تن کالا از جاده ابریشم

ترانزیت 193 هزار تن کالا از جاده ابریشم