مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 شهریور 1402 ساعت 15:402023-09-19سياسي

تمام شبکه های برق گیلان از پایداری کامل برخوردارند


به گفته مدیرعامل شرکت برق منطقه ای گیلان، علی رغم بارش شدید باران در استان، در حال حاضر شبکه های انتقال و فوق توزیع استان از پایداری کامل برخوردارند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، بهمن داراب زاده امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به وضعیت شبکه توزیع برق استان با توجه به بارش های چند روز اخیر اظهار کرد: علی رغم بارش شدید باران در استان، در حال حاضر شبکه های انتقال و فوق توزیع استان از پایداری کامل برخوردارند.

  وی با اشاره به تلاش شبانه روزی پرسنل توزیع برق برای پایداری شبکه توزیع گفت: به دلیل شرایط جوی نامساعد و بارش شدید و مستمر باران و وقوع سیلاب در استان گیلان و به خصوص در شهرستان آستارا که در چندین سال گذشته بی سابقه بود، خوشبختانه این بارش ها هیچ گونه آسیبی به تاسیسات شرکت وارد نکردند و شبکه های انتقال و فوق توزیع شرکت از پایداری کامل برخوردار هستند.

  مدیرعامل شرکت برق منطقه ای گیلان با اشاره به تجربه شرکت در مواجهه با چنین بارش هایی افزود: با وجود پایداری شبکه های انتقال و فوق توزیع، تمامی اکیپ های فنی، عملیاتی، تجهیزات و ماشین آلات شرکت درحالت آماده باش قرار دارند تا در صورت وقوع هر گونه اتفاقی، در اسرع وقت آن را مدیریت کرده و از به وجود آمدن حوادث احتمالی جلوگیری خواهیم کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تمام شبکه های برق گیلان از پایداری کامل برخوردارند

تمام شبکه های برق گیلان از پایداری کامل برخوردارند