مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 شهریور 1402 ساعت 13:252023-08-27سياسي

کمک هیئات مذهبی همدان به نیازمندان


دبیر شورای هیئات مذهبی شهرستان همدان گفت: در هیئت های مذهبی همدان با ایجاد صندوق قرض الحسنه به نیازمند تسهیلات پرداخت می شود.

- حسین شریفی در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه از کودکی در هیئت تربیت شده است، اظهار کرد: از زمانی که کودک بودیم بزرگان، ما را در هیئت ها می بردند و با ائمه و اهل بیت آشنا می کردند.

وی افزود: از سال 1341 در کنار بزرگان هیئت های مذهبی آن زمان فعالیت کردم و در هیئت های سقایی مثل هیئت سقایی حاج ماشاالله و هیئت سقایی جولان و کاروان فرات حضور داشته ام.

پیر غلام امام حسین (ع) با اشاره به اینکه در حال حاضر به عنوان دبیر مجمع یادآوران عاشورا به هیئت های مذهبی خدمت رسانی می کند، گفت: پس از اینکه در سال 61 به فرمان حضرت امام خمینی (ره) مجمع هیئات تشکیل شد در همدان نیز طبق مقررات هیئت ها ساماندهی شدند و بعد از انتخابات سال 87، هر 4 سال یک بار به طور همزمان و کشوری این انتخابات تکرار می شود.

شریفی خاطرنشان کرد: نمایندگانی که رأی بیاورند به عنوان شورای هیئت مذهبی شهر انتخاب می شوند و بنده از آن موقع خادم هیئات بوده و رأی آورده ام.

وی با بیان اینکه یادآوران عاشورا متشکل شده از همه هیئت های شهر همدان است، بیان کرد: این هیئت شب های 4 شنبه برنامه دارند و با نماز مغرب و عشا شروع و با خواندن سرود انجمن، قرآن، مداحی و سخنرانی د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمک هیئات مذهبی همدان به نیازمندان

کمک هیئات مذهبی همدان به نیازمندان