مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 شهریور 1402 ساعت 12:452023-09-11سياسي

رویداد استپ فناوری در اصفهان برگزار می شود


مسئول دبیرخانه جایزه علمی و فن آوری مصطفی (ص) از برگزاری رویداد استپ فناوری به عنوان بخشی از برنامه های پنجمین دوره جایزه علم و فن و آوری مصطفی در اصفهان خبر داد.

- اصفهان - مسئول دبیرخانه جایزه علمی و فن آوری مصطفی (ص) از برگزاری رویداد استپ فناوری به عنوان بخشی از برنامه های پنجمین دوره جایزه علم و فن و آوری مصطفی در اصفهان خبر داد.

حسین ربانی در گفت وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: جایزه مصطفی باهدف تشویق و توسعه دانش و فناوری نانو و پرده برداشتن از امکانات این دانش جوان هر دو سال یک بار با حضور دانشمندان جهان اسلام برگزار می شود.

وی افزود: استپ فناوری، رویدادی است که به ارتباط دانشمندان و شرکت هایی مختلف ارتباط دارد و در روز دوشنبه دهم مهرماه سال جاری در محل هتل عباسی با موضوعات محوری در این برنامه برگزار می شود.

مسئول دبیرخانه جایزه علمی و فن آوری مصطفی (ص) خاطرنشان کرد: در این رویداد در کمیسیون های مختلف دانشمندان و شرکت های حوزه سلامت تقسیم بندی شده و شرکت های شاخص نیازهای خود را اعلام می کنند.

وی افزود: تفاوت استپ علمی با استپ فناوری در این است که استپ علمی مربوط به ارتباط دانشمندان با دانشجویان و استپ فناوری به ارتباط دانشمندان با شرکت های فناور اختصاص دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رویداد استپ فناوری در اصفهان برگزار می شود

رویداد استپ فناوری در اصفهان برگزار می شود