مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 شهریور 1402 ساعت 11:102023-08-29ورزشي

«قاتق»نانی که «قاتل» جان بسکتبال شد/ «دمیرِ» سهمیه المپیک نگیر!


تیم ملی بسکتبال ایران در حالی نتیجه دیدار برابر ساحل عاج را واگذارکرد که به نظر می رسد بازنده تر از ملی پوشان ایران، سرمربی آنها بود که برای دومین بار در جام جهانی حرکتی خلاف مسابقات داشت.

- به گزرش خبرنگار مهر ، به واسطه موقعیت و پیشینه دو تیم برزیل و اسپانیا در بسکتبال جهان و اینکه هیچ خوش بینی برای رقابت نتیجه بخش برابر این دو تیم نبوده و نیست، دیدار با ساحل عاج حساس ترین دیدار تیم ملی بسکتبال ایران درجام جهانی به حساب می آمد چرا که رقابت با این تیم که در رنکینگ جهانی در رده 42 و 20 پله پایین تر از ایران است، فرصتی بود برای بسکتبال ما تا با کسب پیروزی، موقعیت خود را برای کسب سهمیه المپیک به عنوان بهترین تیم آسیایی حفظ کند.

هاکان دمیر در دیدار برابر ساحل عاج اشتباهات فنی و اخلاقی زیادی مرتکب شد که منجر به شکست ایران و از دست رفتن سهمیه المپیک شد نقش بیشتر سرمربی در شکستی که سهمیه المپیک را پراند رقابت با ساحل عاج و شکست دور از انتظار برابر این تیم اما رویای المپیک دوباره را به طور کامل از سرِ بسکتبال ایران پراند.

تیم ملی بسکتبال ایران در این دیدار بسیار پر افت و خیز بود طوریکه نه بازیکنان کنترلی روی عملکرد خود داشتند و نه سرمربی تیم و چه بسا سهم سرمربی در رقم خورن این شکست بیشتر و پررنگ تر هم بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«قاتق»نانی که «قاتل» جان بسکتبال شد/ «دمیرِ» سهمیه المپیک نگیر!

«قاتق»نانی که «قاتل» جان بسکتبال شد/ «دمیرِ» سهمیه المپیک نگیر!