مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 شهریور 1402 ساعت 14:002023-08-26اقتصادي

گسترش ارتباطات بین المللی پردیس ارس دانشگاه تهران با پذیرش دانشجویان خارجی


رییس پردیس بین المللی ارس دانشگاه تهران از حضور این پردیس در نمایشگاه ایروان اکسپو با هدف جذب دانشجو و انجام تبادلات علمی به منظور گسترش ارتباطات بین المللی خبر داد.

- رییس پردیس بین المللی ارس دانشگاه تهران از حضور این پردیس در نمایشگاه ایروان اکسپو با هدف جذب دانشجو و انجام تبادلات علمی به منظور گسترش ارتباطات بین المللی خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، زهرا امام جمعه با اعلام این مطلب اظهار کرد: پردیس ارس در نمایشگاه عرضه بسته های سرمایه گذاری و توانمندی های صادراتی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی که ازسوم تا پنجم شهریورماه در پایتخت ارمنستان با حضور سازمان های مناطق آزاد و ویژه اقتصادی و مراکز فعال در این مناطق در مرکز نمایشگاهی ایروان اکسپو برپا شده است حضور دارد.

وی با اشاره به جذب دانشجویان با هدف گسترش ارتباطات بین المللی به عنوان یکی ازبرنامه های مهم پردیس بین المللی ارس بر ایجاد زمینه های پذیرش دانشجویان غیرایرانی که همسویی فرهنگی بیشتری با کشور ما دارند تاکید کرد.

دکتر زهرا امام جمعه رییس پردیس بین المللی ارس گفت: دانشگاه تهران به عنوان نماد آموزش عالی کشور، معتبرترین دانشگاه در سطح کشور است.

مطمئناً این حضور و معرفی مراکز علمی نتایج پرباری را به همراه خواهد داشت و این همکاری ها می تواند در حوزه های مختلفی از جمله تح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گسترش ارتباطات بین المللی پردیس ارس دانشگاه تهران با پذیرش دانشجویان خارجی

گسترش ارتباطات بین المللی پردیس ارس دانشگاه تهران با پذیرش دانشجویان خارجی