مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 شهریور 1402 ساعت 14:002023-09-05سياسي

گام بزرگ ایران در دیپلماسی محیط زیست


رییس سازمان حفاظت محیط زیست با اشاره به اینکه محیط زیست موضوع سیاسی نیست اعلام کرد:گرد و غبار همه ارکان سیاسی، اجتماعی و اقتصادی کشورها را با مشکل مواجه می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علی سلاجقه رییس سازمان حفاظت محیط زیست در نشت خبری درباره برگزاری اجلاس بین المللی مقابله با توفان های ماسه و گرد و غبار اظهار داشت: جهان در حال حاضر به لحاظ اقلیمی، سیاسی و اجتماعی بیشترین متغیرها را در حال گذراندن است و متغیرهای نوظهور مدام در همه ابعاد به ویژه محیط زیستی شکل گرفته و باید تلاش کرد حداقل خسارت برای ساکنان کره ایجاد شود.

وی افزود: تغییر اقلیم واقعیت غیر قابل انکار است و پس از انقلاب صنعتی، مؤلفه های محیط زیستی تحت تأثیر رفتار بشر قرار گرفته است.

رییس سازمان حفاظت محیط زیست ادامه داد: بارش یک شاکله اصلی فرآینده های مختلف زیست محیطی است که به دلیل خشکسالی وسیلاب در شرایط بازه حدی قرار رفته است و لذا باید کشور را مدیریت کرد.

وی با بیان اینکه گرد و غبار و ریزگردها هم از متغیرهای نوظهور است، گفت: گرد و غبار مخاطره ملی و بین المللی محسوب می شود البته ایران در غرب آسیا قرار دارد و هدف نهایی ریزگردها و تحت اثرات سو آن قرار گرفته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گام بزرگ ایران در دیپلماسی محیط زیست

گام بزرگ ایران در دیپلماسی محیط زیست