مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 شهریور 1402 ساعت 10:052023-09-14اقتصادي

مجارستان می تواند رابط ما در حوزه تجارت و بازرگانی باشد


تجارت در کشور مجارستان آزاد است و شاید در زمینه صادرات و واردات خیلی قوی نباشد اما می تواند رابط ما در حوزه تجارت و بازرگانی در کنار تجار و بخش اقتصادی کشور قرار گیرد.

- ایسنا/همدان سفیر ایران در مجارستان اعلام کرد: تجارت در کشور مجارستان آزاد است و شاید در زمینه صادرات و واردات خیلی قوی نباشد اما می تواند رابط ما در حوزه تجارت و بازرگانی در کنار تجار و بخش اقتصادی کشور قرار گیرد.

مرتضی مرادیان در حاشیه جلسه شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی استان همدان در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: تاریخچه ارتباط کشور ایران و مجارستان بسیار قدیمی است به طوریکه به جرأت گفت می توان این ارتباط کاملا غیرسیاسی بوده و بیشتر پایه فرهنگی و اقتصادی دارد.

وی مطرح کرد: بسیاری از سرمایه گذاران آسیای شرقی در حوزه های مختلف براساس پژوهش های انجام شده در مجارستان حضور دارند که شرکت های ایرانی هم می توانند چنین فعالیت هایی در این کشور داشته باشند.

مرادیان با بیان اینکه ظرفیت های زیادی برای مبادلات تجاری و اقتصادی بین همدان و مجارستان وجود دارد، تأکید کرد: به نظر می رسد در بخش کشاورزی و صادرات محصولاتی مانند گردو و سیر، گیاهان دارویی و صنایع دستی مثل سفال و مبل منبت زمینه توسعه تجارت خارجی با این کشور بیشتر فراهم است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجارستان می تواند رابط ما در حوزه تجارت و بازرگانی باشد

مجارستان می تواند رابط ما در حوزه تجارت و بازرگانی باشد