مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 شهریور 1402 ساعت 08:152023-08-23اقتصادي

شهرک 20 هکتاری تولید آبزیان صنعتی و زینتی در شهرستان اردبیل در دست پیگیری است


فرماندار اردبیل در جلسه شیلات شهرستان اردبیل گفت: تمهیدات لازم احداث شهرک تولید آبزیان صنعتی و زینتی در شهرستان اردبیل در دست اقدام است این شهرک در مساحت 20 هکتار در اطراف شهرک گلخانه ای سامیان در دست پیگیری است.

- ایسنا/اردبیل فرماندار اردبیل در جلسه شیلات شهرستان اردبیل گفت: تمهیدات لازم احداث شهرک تولید آبزیان صنعتی و زینتی در شهرستان اردبیل در دست اقدام است این شهرک در مساحت 20 هکتار در اطراف شهرک گلخانه ای سامیان در دست پیگیری است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سید محمد اعتماد اعجازی اول شهریور گفت: برای راه اندازی این شهرک حدود 750میلیارد تومان اعتبار نیاز است که قرار است با همت سرمایه گذاری بخش خصوصی و حمایت دولت این طرح اجرایی شود.

وی افزود: انتظار می رود با همت دستگاه های مربوطه زیرساخت های این طرح اجرایی و تکمیل شود تا عملیات اجرایی این پروژه در سریع ترین زمان ممکن شروع شود.

فرماندار اردبیل گفت: با توجه به اینکه شهرستان اردبیل یکی از قطب های تولید و پرورش آبزیان زینتی است نیاز است این شهرک راه اندازی شود.

طرح شهرک شیلاتی شامل پرورش ماهیان زینتی، زالو، جلبک و ایجاد آکواریوم شهری خواهد بود.

اعتماد اعجازی بر لزوم تأمین آب این شهرک با انجام مطالعات مدون و تخصصی تأکید کرد و ادامه داد: راه اندازی این پروژه نقش اساسی در رونق اقتصادی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهرک 20 هکتاری تولید آبزیان صنعتی و زینتی در شهرستان اردبیل در دست پیگیری است

شهرک 20 هکتاری تولید آبزیان صنعتی و زینتی در شهرستان اردبیل در دست پیگیری است