مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 31 شهریور 1402 ساعت 14:302023-09-22سياسي

امنیت امروز حاصل فداکاری رزمندگان دفاع مقدس است


نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان گفت: امنیت امروز حاصل فداکاری رزمندگان دوران دفاع مقدس است که در برابر تمام دنیا جنگیدند.

- ایسنا/هرمزگان نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان گفت: امنیت امروز حاصل فداکاری رزمندگان دوران دفاع مقدس است که در برابر تمام دنیا جنگیدند.

حجت الاسلام و المسلمین محمد عبادی زاده ظهر امروز (31 شهریورماه) در جمع نمازگزاران بندرعباس، با اشاره به در پیش بودن هفته وحدت افزود: دشمن وحدت و امنیت جامعه را نشانه گرفته و به نام قومیت، مذهب و دیگر بهانه ها می خواهد تفرقه ایجاد کند، در چنین فضایی همه باید مراقب حرکات و حرف های مسموم دشمن باشیم.

امام جمعه بندرعباس ادامه داد: هم اکنون در یک جنگ جهانی و ترکیبی قرار داریم که دشمن می خواهد در همه عرصه های اقتصادی، فرهنگی و اخلاقی مشکل ایجاد کند.

رییس شورای فرهنگ عمومی هرمزگان در بخش دیگری از سخنان خود با گرامیداشت هفته دفاع مقدس اظهار کرد: دوران هشت ساله جنگ برای مردم ایران امنیت و خودباوری را به ارمغان آورد.

حجت الاسلام عبادی زاده اضافه کرد: امنیت امروز حاصل فداکاری رزمندگان دوران دفاع مقدس است که در برابر تمام دنیا جنگیدند.

به گفته امام جمعه بندرعباس؛ ایران در ظاهر با صدام می جنگید اما آمریکا، شوروی سابق، اروپا و کشورهای ثروتمند منطقه به عراق کمک های نظامی، اقت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امنیت امروز حاصل فداکاری رزمندگان دفاع مقدس است

امنیت امروز حاصل فداکاری رزمندگان دفاع مقدس است